Tidligere sko historie vil alle påvirke hvilken

Tidligere sko historie vil alle påvirke hvilken

Noehnoaiew

Jeg har tendens til at lave et begrænset antal anmeldelser her på Styrke, fordi de fleste produkter er middelmådige, og nogle gange er det bedst at prøve dem selv i stedet for at stole på andres meninger.

Løbesko er særligt svært at gennemgå - min fodanatomi, løbemekanik, stride mønster, vægt, personlige præferencer og tidligere sko historie vil alle påvirke hvilken sko jeg kan lide, og hvilke modeller jeg foragter. Skoevalg er intenst personlig, og hvad der virker for mig, fungerer muligvis ikke for dig.

Jeg har brugt Streak XC i cirka tre måneder og har kørt alt www.lobeskobutik.com/air-max-zero-qs-c-119_157.html fra en 5k race, duathlon og sporintervaller spænder fra 200m reps i 32 sekunder til miles i 5: 20. For enhver hastighed hurtigere end en tempo indsats, disse løbesko er perfekte.

Med bare den rigtige blanding af dæmpning og lydhørhed, kan jeg køre korte intervaller helt til 10 mil løb i komfort. På grund af min overproteation og tendens til at få ømme buer, ville jeg ikke bære dem for halv eller maratonafstand. Kortere løb er dog en perfekt kandidat til denne racer.